top of page

Professionalisering in bedrijf ๐Ÿ“ˆ๐ŸŽฏ๐Ÿ’ก

In het kader vanย Sterk Techniek Onderwijs Gorinchem | Altena (STO-GOAL)ย Programmalijn 4 ๐—ฃ๐—ฟ๐—ผ๐—ณ๐—ฒ๐˜€๐˜€๐—ถ๐—ผ๐—ป๐—ฎ๐—น๐—ถ๐˜€๐—ฒ๐—ฟ๐—ถ๐—ป๐—ด ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐˜๐—ฒ๐—ฐ๐—ต๐—ป๐—ถ๐—ฒ๐—ธ๐—ฑ๐—ผ๐—ฐ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฒ๐—ป ๐—ฒ๐—ป ๐—ถ๐—ป๐˜€๐˜๐—ฟ๐˜‚๐—ฐ๐˜๐—ฒ๐˜‚๐—ฟ๐˜€ ontvingen we in Werkendam een groep enthousiaste vmbo-docenten en instructeurs.


Met het profiel ๐—•๐—ช๐—œ (Bouwen, Wonen & Interieur) als uitgangspunt hebben we WERK-bezoeken georganiseerd bij familiebedrijvenย STATON BOUW,ย Hoogendoorn 1961,ย IMS Werkendam BVย enย Dream Well. De bezoekers werden daar bijgepraat over trends en ontwikkelingen, innovaties op het gebied van materialen, machines, gereedschappen, constructies en digitalisering. Ook werd aandacht besteed aan de competenties op het gebied van houding en gedrag die bedrijven belangrijk vinden.


Met deze waardevolle kennis en inzichten kunnen de docenten en instructeurs hun lessen nog beter laten aansluiten op de praktijk.ย 


Tegelijkertijd zijn er mooie verbindingen gelegd met bedrijven als het gaat om ๐˜€๐˜๐—ฎ๐—ด๐—ฒ๐—ฝ๐—น๐—ฎ๐—ฎ๐˜๐˜€๐—ฒ๐—ป en ๐—ด๐—ฎ๐˜€๐˜๐—น๐—ฒ๐˜€๐˜€๐—ฒ๐—ป. Het bezoek werd op de WMI-campus afgerond met een maaltijd en een presentatie over het complete maritieme cluster.ย 


Kortom: dit WERK-bezoek is een prachtig voorbeeld van hoe onderwijs en bedrijfsleven samenwerken ๐Ÿคom de vakmensen van de toekomst klaar te stomen!








bottom of page