top of page
Zoeken

WMI op de kaart in 2024

  • Foto van schrijver: kstruijk2
    kstruijk2
  • 31 jan
  • 1 minuten om te lezen

In 2024 heeft Werkendam Maritime Industries intensief gewerkt aan de profilering van het maritieme cluster. Met een gerichte communicatiemix—waaronder een advertentiecampagne, nieuwsbrieven, sociale media en diverse interviews—werd de zichtbaarheid sterk vergroot. De WMI-website en social media kanalen werden structureel bijgehouden (98 posts), wat leidde tot een groei van 8% in het aantal volgers naar ruim 7.000. Ook was WMI prominent aanwezig op de beurs Maritime Industry in Gorinchem met de Werkendam-straat.


Naast media-aandacht en presentaties aan overheden, onderwijs en ondernemers, werden netwerkbijeenkomsten bezocht en WERK-bezoeken georganiseerd. Een opvallend initiatief is de ontwikkeling van een WMI-mascotte en animatie gericht op jongeren. Voor 2025 staat een gezamenlijk paviljoen op de beurs op de planning, waarmee de promotie van het cluster een volgende stap zet.



 
 
bottom of page